Feber

Lilla Tullan har blivit förkyld..=( Feber och snorig. Så natten har varit lite sisådär.. Hon får så svårt att sova när hon har så mycket gegg i näsa och hals. Nu har vi i alla fall tagit lite alvedon, och nu sover hon i sin säng igen. Förhoppningsvis får hon sova en stund till.

Gårdagen var en riktig toppen dag! Båda barnen var på sina absolut bästa humör och vi hade verkligen en mysig eftermiddag/kväll. Vi hyrde Harry Potter och kröp upp i min och Mr´J säng och åt banan-pengar. Prinsen sa själv att han inte ville att det skulle bli sängdags, eftersom dagen skulle ta slut då. Fint tänkt.

Idag ska vi åka till Mormor Mona och tänja ut magsäcken. Hade tänkt att ta med barnen och åka dit lite tidigare, men jag tror jag stannar hemma och kurerar lillfisan och åker med Mr`J när han kommer hem istället. Men halleluja, vad gott det ska bli med mona-middag! =)

Nu ska jag passa på att sussa en stund jag med..
Man vet ju inte hur kommande nätter kommer att se ut.

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

Krya på dig Stellan!

Pussen & kramen

Upp