Måndagsmåsten

Ny vecka och nya tag! Har precis lämnat Prinsen i skolan, och idag är det premiär för gymnastiken! Det var en sprallig och förväntansfull pojke som traskade iväg kan jag säga..=) Dessutom ska vi leka med mormor idag, så det fanns mycket att hura för när han vaknade i morse!

Stellan har somnat om och nu ska jag börja göra iordning mig innan mamma kommer. Vi ska åka till Täby och sen en sväng förbi tygaffären.. Nu ska jag äntligen börja med lapptäcket till Prinsens säng. Tror att det kommer att bli perfekt!

Hoppas att ni får en härlig dag!

Lite bilder från igår..



Smarriga Lasagnen!



Söta kusiner vitaminer!



BängBulan i bilen.. Allt ska just nu gå i flams och trams tema...=)



Även lilla jag fick vara med på bild tyckte Sebbe..



Vi hittade en rumpnisse i hallen...=)



Inte bara barnen i familjen uppskattar det fina pianot..


Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Hahahahaha det var nog den sötaste rumpnisse jag sett!! :D

Upp