Vilken toppendag!

Täby visiten gick mycket bra och Prinsen tömde hela spargrisen på ett nytt Nintendo DS spel. Även en lunch på McDonalds avverkades så Prinsens dag var komplett! =)
Tyvärr var tygaffären stängd idag, så det fick vi gott skjuta upp till en annan dag istället.

När vi kommit hem och ätit lite mellanmål plingade det på dörren och ni kan inte gissa vem som stod där! Min älskade pappa! Vilken härlig överraskning! Han var på snabb-besök i stockholm och svängde därför förbi med en påse bullar! Det var en mysig fika stund!

 Sen kom Mr`J hem och vi åt middag, sen ammade jag Stellan och efter det gick jag ut på en 1-timmes promenix med Miss C! Vi svängde förbi Statoil och köpte en te och det var så härlig kvalitetstid såhär på kvällskvisten! Nu när jag kom hem sov båda barnen och jag kan bara "burra" upp mig i soffan med min fina karl och njuta av slutet på denna braiga dag!

Massa kramar till er!

Allmänt | |
Upp