Update!

Tjollahopp!

Helgen har varit toppen! I Fredags var ju Stellan hos farmor och farfar, så Prinsen fick mig och mr`J för sig själv. Det var mycket uppskattat! Det blev såklart TV-spels turnering till sena timmen och en massa Fredagssnacks! =)
I Löradags så var det kalas hos mormor Mona som fyllt år och sedan lämnades Prinsen av hos mormor i stan. Ett barn hem och ett bort..=) På Lördagskvällen kom Miss C över och jag fick provköra hennes fina lilla ROSA! (Hennes fabulösa lilla bil, om ni undrar vem det är..=)) Vi "tjuv-övningskörde" runt i Österskär innan det blev dags för hämtmat! Det blev Rosé, Millenium och MarioKart turnering. Oj, vad jag skrattade när Miss C hade kommit sist nästan varje omgång och vi ska starta den sista turneringen. Mr´J säger då högt och tydligt: - Den som vinner den här omgången är mästarnas mästare! Och Miss C totalt krossade honom.. Haha.. Det var nog kvällens höjdpunkt!
I går blev det en utflykt in till mor i staden för att hämta upp Prinsen. Dom hade varit på teater och sett "Rasmus på luffen". Den fick tummen upp i betyg och Prinsen var mycket nöjd med teaterbesöket!

Nu går jag in i den sista "köra, plugga-så att jag kräks" veckan. Idag lämnas Stellan hem till mormor över natten och Prinsen får gå hem med en kompis. Här ska det köras och pluggas som aldrig förr! Nu vill jag bara ha den där lappen, så jag kan få tänka på annat!

Hoppas att ni får en härlig dag!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Kicki:

Lycka till. Tala om när du "kör upp" så ska jag hålla mig inne!!!!!!



Kram

Kicki

Upp