SÖNDAG

Åh, sikken härlig dag/kväll vi hade igår! Vi var och såg "Snabba cash" i Kista och efter det hämtade vi upp thaimat och till slut slog vi oss ned här hemma med mat, en flaska rödvin, schlagerbiblen och kramades.
Jag försöker som alltid att hålla mig lugn och sansad under melodifestivalen, men det slutar alltid med att jag står och hoppar framför Tv´n och har lika hög puls som en marathonlöpare.. Jag klarar inte av spänningen!
Nu ahed jag ju några fel i min "tippning" igår, men jag känner mig ganska nöjd ändå. Jag hade ju trots allt bara hört 60 sekunder av varje låt och dessutom inte läst en tidning innan. Men jag blev överaskad av Salems låt. När det spelades på radio blev jag inte jätte impad, men igår gillade jag den! Fast Ola får  min starkaste röst. Då dansade jag! Och det är det bästa betyget! =)
Nu ska vi iväg och hämta upp lite barn och efter det ska vi förhoppningsvis äntligen få titta på Danne och Elins fina lya på Ekerö!
Hoppas ni får en härlig vinterdag!

KRAM


Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Haha kasta KLICK och kör på Julias sclagerbibel istället! Vi var så nyfikna på hur du bedömt låtarna så vi satt här med bärbara och läste upp din bedömning låt för låt.. :D

#2 - - märi:

Men den där Alien tjejen??? Vad var det för nåt!? Jag blev lite upprörd iallafall...:) Pöss!

Upp