TIPS

Alltså. Stellan är ÖVERALLT! Hon klättrar upp i soffan, ramlar ner, gråter, pillar i toaletten, gråter för att hon inte når ner till vattnet i toaletten, klättrar upp i soffan, ramlar ner, gråter, pillar i eluttagen, klättrar upp i soffan, ramlar ner, gråter, biter på TV-kontrollen (=TV-kontrollen går sönder), klättrar upp i soffan, ramlar ner, gråter... HELA TIDEN! Kan man barnsäkra ett helt hem? Kan man köpa en sån där hage som dom brukar ha i filmer och sätta ungen i på golvet? Man får på riktigheten inte någonting gjort! Galet stressande i alla fall.
Nu en mycket snabb och enkel analys inför kvällen.

ALCAZAR-"Headlines":  Som jag väntat gillar jag detta! Men det som Alcazar vinner en massa pluspoäng på är just scenframträdandet! Och det ska bli spännande och se ikväll. Jag håller tummarna att låten växer ännu mer då!

JOHANNES BAH KUHNKE-"Tonight": Låter som en gammal avtorkad Adreas Johnson plåga. Gillar dock att han är gift med Alice Bah. Gillar ju henne..=) Men jag tro inte att detta går hela vägen till Finalen..

ELIN LANTO-"Doctor Doctor": En discodänga. Men jag gillar inte hennes smågnälliga röst. Men den är trallvänlig.. Kanske andra chansen?

ERIK LINDER-"Hur kan jag tro på kärlek"= Detta får mig att kräkas. Faktiskt. Det är så smörigt och svärmorsaktigt att det bara blir för mycket. Och dessutom känns det lite som Peter Jöback typ 1990..

GETTY DOMEIN="Yeba"= Här är ett bidrag för allsidighetens skull. Synd bara att jag inte tycker att det låter så intressant. Getty verkar dock som en hel härlig prick, men låter tar mig inte till lyckorus..

TIMOTEJ="Kom"= Det låter som ett flickband som är hämtat från mitt gamla klassrum i Sjökarby. Att få uppträda med det här i Aulan hade varit så häftigt! Men väldigt mycket 1993. Men flickorna kanske har en sjuhelsike framträdande, man vet ju aldrig...

DARIN="You´re out of my life": Så kom vi till Darin. Ja, han som är föthandstippad att ta hem hela tjottaballongen. Och jag måste säga att det är en pampig ballad han ställer upp med. I de första tonerna tycker jag mig att det påminner mycket och Michael Jackson. Och det bådar ju inte helt fel! Nej, han tar sin biljett och åker till Globen. Helt klart!

CRUCIFIED BARBARA="Heaven or hell"= Den stora motsatsen mot timotej. Här är flickorna klädda i nitar och läder. En rockig ballad som känns helt okej. Fast jag vet inte...

Även denna vecka är det omöjligt att tippa. Om man bortser från Darin såklart. Hans plats i globen känns lika självklar som att Stella kommer vakna 3 gånger i natt. Alltså 100%-ig!

Men här kommer min tippning!

Till Andra Chansen

CRUCIFIED BARBARA



ERIK LINDER

Direkt till Final!


DARIN


ALCAZAR

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Ååå det e sååå härligt i den där åldern =) Vi har gott om spår från små gaddar på våran TV-kontroll från Embla!

KÄMPA! Jag hejjar på dig =)

PYSS

Upp