Varning för starka bilder..

Sådär. Nu har vi kommit hem igen. Det blev en trevlig liten tripp där även jag och Stellan hann fika i oss årets första semla också! Hon var väldigt förtjust i grädden. Men det är ju inte så konstigt om man tänker på att det var den enda näringen hon fick de sista två månaderna i magen..=)

Jag hittade lite smått och gott till Mannen, men tyvärr var affären stängd där jag skulle köpa den från Sebbe. Får lösa det hela på ett annat sätt.. Det blir nog toppen i alla fall!

Nu ska jag hänga ett stycke tvätt och sedan hämta upp Prinsen som varit och simmat med fritids idag! Hoppas på att han sköte sig i duschen och inte snärtade sina kompisar med en rullad handduk..;-)

Hoppas att ni får en härlig Fredagskväll! Och som ni den senaste tiden har märkt, så är jag ingen hejjare på att blogga på helgerna.. Vi får se hur denna blir!

KRAM



Såhär fräsig och semelfylld var jag för ett år sedan! Läckert!

Kom dessutom på att idag har jag varit ledig i 1 ÅR! Jisses vad tiden går fort!

Allmänt | |
Upp