Smått och Gott!

Hej Hopp!

När solen tittar fram går liksom hela jag på semester! Inga datorer och annat krafs här inte! =) Men jag tar det som ett friskhetstecken att jag inte är beroende..=)

Igår hade jag en mysig kväll hemma hos Miss C i HammarbyHöjden! Vi höll på att inte komma dit, då kära lilla söta bilen ROSA inte riktigt mådde som hon skulle.. En kort bit in på Vallhallavägen började det ryka om motorn och bilen var en aning överhettad.. Efter gudomlig hjälp av två kvicka greker kunde vi köra vidare. Dock fick vi stanna titt som tätt och kolla kylarvätskan och annat, men vi lyckades komma hem till slut! (Ca tre timmat senare än tänkt...) I morse lät vi ROSA stå kvar i höjden och vi bidrog lite till SL´s årsinkomst istället.

Idag har jag, mannen och Stella varit en stund på stranden. Stella älskar att leka med geggan vis strandkanten och jag och jonas sitter bredvid och försöker att undvika det kalla vattnet..=) Efter en massa sand mellan tårna och uppätna glassar åkte vi och hämtade kaklet till köket! Just nu sliter Mr´J som en tok i köket och OJOJOJ vad fint det blir! Jag kommer nog nästan vilja sova i köket efter renoveringen..=)

Pratade precis med finaste Lisa på den gröna ön, inte långt kvar tills hon kommer hem! Då nalkas det bröllopsklockor och högtidsfest! Kommer att bli FAB!

Nu blir det fotboll! MORS MORS!

Tömde mobilen på lite kort...



Leker på blivande dagisgården!


Stella vet redan hur man får mamma att säga ja. Palla blommor från grannarnas rabbatter...=)



Jag hade VÄLDIGT roligt åt Cerese på väg hem från Irland på flyget.. Jag tror att hon ville uppnå totalt mörker i kabinen... (eller så ville hon bara slippa mig ett tag..)


Bad på Domarudden förra veckan!


En del av nya köket..=)


På stranden idag..


Man skulle nästan kunna tro att Mr´J är uttråkad, men han njuter faktsikt till fullo! Pappaledigheten satt som en smäck! =)


Svårt att se hur det ser ut på riktigt, men jag lovar att ta en kort med "riktiga" kameran i morgon, när jag laddat batteriet..=)




Allmänt | |
Upp