FINAL

Jag kom precis på att jag inte uttalat mig om Lördagens melodifestivalfinal. Det ska jag göra nu.

Annas fina lilla sång är mycket fin. Men alltför trist och tråkig. Lilla Anna är svenska folkets lilla gullegris som jag inte tror kommer fånga Europa. Tyvärr. Det är för förutsägbart att vi skickar en liten söt flicka med gitarr. Vi får hoppas att jag har fel.
I början av programmet hejjade jag på Eric Saade. Efter första låten hejjade jag på Darin och på slutet även på Salem. Nu i efterhand tror jag att Darins låt hade gått bäst i Eurovision. Det är alltid svårt att tippa men jag tror att vi röstade fram en bottenplats i Maj.
Svennebanan-land måste rycka sig lite i kragen och sluta vara så folkliga. Allt ska vara så puttinuttigt och sött hela tiden.
Sådärja. Nu är jag klar med mitt klagande.
Stella dansar i alla fall mest till NEO´s "Human Frontier" och det tycker jag om. =)
Sebbe rockar mest till Manboy och Timotej.
Jag lyssnar mest till Darin för tillfället.
Jonas stänger av radion.

Nu ska vi ta en liten promenad för att sedan ta tag i dammsugning och annat elände..=)

KRAM

PS: Var det inte hur kul som helst att Björn Gustafsson tog Salems plats vid pianot?? Oj vad jag skrattade! Kvällens största höjdpunkt! =)

Allmänt | |
Upp