Regn!

Nuså. Nu fick naturen lite vatten igen. Jag tror att den har längtat efter det! Fast jagföredrar solen om jag måste välja..=) 
Igår var jag och Stella på Miss C´s fantastiska gospelkonsert! Det var sååå bra! Man blir så glad och lycklig av det! Stella uppskattade mer publiken, där det fanns många att flirta med! När vi åkte hem vid nio-tiden, tog det inte många meter innan ögonlocken föll igen på lilla damen..=)
Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på faktiskt.. Hade varit spännande att köpa utemöblerna, men när sedan regnet ÖSER ner, känns frt en aning onödigt..
Nu får ni en massa bilder från de senaste och soligaste dagarna! 


Stella och Therese på Café Mumma!


Sebbe och Elliot busar hemma hos Mormor Mona!


Pusskalas! (Stella verkar dock inte uppskatta vår vänliga handling..)


Det är skoj att leka med vatten!


Man får inte stå i soffan. Men Stella tycker det är väldans roligt när vi säger till henne att sluta..




Jag och Stella åkte upp till Garnsvikens begravningsplats och gick en mysig promenad i solen. Tänk att jag tycker att det är harmoniskt att gå på kyrkogården.. Dock ej på kväll/natttid...=)


Stella fick en galet bra pool av Jonas moster och man! Stella ÄLSKAR den!


Fabborna på konserten!


Stella började bli lite trött och vips så hamnar fingret i näsan! Haha..


Tensta Gospel!








Allmänt | |
Upp