Äntligen Fredag!

Fast jag jobbar nästa vecka också. Så än får jag inte njuta in den härliga semesterkänslan. Fast jag måste nog erkänna att mitt sinne redan sagt "ich  habe urlaub"! Tur att kroppen hänger med som vanligt, så att det blir någonting gjort på dagarna..=)

I kväll ska Mr´J ut med jobbet, så jag och barnen ska vara hemma och njuta av deras första riktiga sommarlovskväll! På Måndag åker Sebbe till sin pappa och Stella följer med mormor hem till Vadstena. Kommer bli en konstig vecka måste jag säga. Tänk att gå upp på morgonen utan att tjata upp en massa morgontrötta barn, äta frukost i lugn och ro, bara tänka på vad man själv ska ha på sig och dessutom inte behöva stressa hem från jobbet för att det dåliga samvetet inte ska explodera för att man varit borta hela dagen. Ska bli såå härligt! Om än lite tomt såklart! Jag ska passa på att jobba över lite grann, så jag får allt klart  innan ledigheten., förhoppningsvis gå på bio och äta god mat med min fina  J och övernattningsparty hos Miss C! Kommer bli en kul vecka som antagligen kommer att gå jätte fort!

På Söndag hoppas jag på bra väder och inget regn då mina planer är att ställa mig på Täby Gallops loppis och sälja iväg en massa krafs som bara ligger hemma och skrotar. Kanske är det inte stora pengar som kommer in, men det känns bättre och sälja sakerna till någon som ser det som ett kap, än att kasta allt i soprummet.

Nu ska jag mäta väggar i nya lokalen och hoppas att jag kommer iväg till IKEA på Måndag. Nästa Fredag flyttar vi in och den stora, fina, vackra receptionen är min! Hurra!

Kram Kram!

På väg till Hudiksvall stannade vi och rastade benen en stund..=)

Stella tittar på filmen av sig själv på Dings kamera.

Glad midsommar! =)

Spontanbesöket hos familjen Dahl uppskattades av alla! Det är härligt och se att ålderskillnaden mellan barn försvinner mer och mer för varje år som går! =)

Även en härlig kväll hos familjen Fridblom/Zandén har hunnits med! Goa, fina, vackra vänner!

Efter att jag inhandlat den här vill nu Sebbe åka ut till Ekerö varje dag. Precis varje morgon frågar han om vi ska åka dit och glida på vattenbanorna. Jag förstår honom. Åh, vad kul det ska bli! =)

Så här ser Stella ut när hon låtsas att hon inte hör vad vi säger. Här har vi precis sagt till henne ungefär 10 gånger att hon ska äta upp maten. Då tittar hon ut genom fönstret och ignorerar oss totalt. Rolig tjej det där..

Allmänt | |
Upp