Helg!

Hej hopp!

Så vad tycker ni om Lördagens final? Själv var jag bara glad att jag hade fel i min tippning! =) För min del spelade det faktiskt inte så stor roll vem av Danny eller Saade som vann, så när det stod mellan de två i slutändan var jag redan lycklig!


Nu återstår det och se hur det går i Eurovision i Maj. Jag väntar med spänning! =)


I Söndags hade jag spindelmannen, ett spöke, två star wars-troopers och Ben 10 på kalas hemma. Dom var bara 5 stycken, men lät som minst 35! Sebbe var väldigt nöjd efter maskeraden och var glad för fina presenter. När vi nu avklarat en födelsedagshelg börjar vi ladda upp för nästa på en gång. På Måndag fyller Stella 2 år och detta firar vi på nog på Söndag. Tur att man inte håller på med dieter och annat med tanke på tårt och kak-intagen under den här månaden..=)


Stellans prickar börjar sakta men säkert torka och vi hoppas att hon kan gå tillbaks till förskolan lite senare i veckan. Nu är jag tillbaks på jobbet och Jonas är hemma. Känns skönt att vara tillbaks på jobbet. Jag tycker om att vara här och har så fasligt härliga kollegor! Nästa vecka går min provanställning ut och jag har arbetat här i 6 månader! Jisses vad tiden går fort! Håll tummarna att dom vill ha mig kvar..=)


Sebbe fick ett hänga gubbe-spel av mormor. Jag bad honom att skriva ett svårt ord till mig. Jo jag tackar. Lite halvklurigt att lista ut måste jag säga.. (Ni som inte lyckas knäcka ordet även fast ni har alla bokstäver: FOTBOLLSLAG. =))

Allmänt | |
Upp