Tillbax!

Nu är vi tillbaks på banan igen! Helgen var helt fabulös!

Världens bästa sällskap och riktigt härligt vårväder!

Vi har ätit gott, skrattat, druckit Nulmers, legat i soffan i en hög, skrattat åt hundarna, försökt att ignorera hundarna, åkt bil på fel sida, pratat bebisar och barn, besökt en lokal-pub och sänkt medelåldern till 62, spelat kort, shoppat på Penneys, druckit kaffe och skrattat ännu mer.

Det är lyxigt att få åka hemifrån ett par dagar och bara vara med sina vänner. Tänk vad härligt det var att komma hem igen och påminnas om vilken fantastisk familj jag har!

Nu planeras det inför Sebbes 8-års kalas och lillstumpans 2-års dag. (!!!) Jag tänker hela tiden på att jag börjar bli gammal, men jag har börjat lugna ner mig. Min fina mor gick i pension i fredags och när jag kom på att jag ska jobba tills 2047 kände jag mig genast ung igen. Men jag vet inte om jag kan säga att jag blev glad av dom siffrorna.. 2047! Sebbe kommer att vara 44 år! Det är ju en liten bit kvar tills dess om man säger så..

Hörrni! Vilket up-tempo final det blir i melodifestiavlen! Jag kanske inte gillar alla finalbidragen, men jag gillar uptempo, så jag är nöjd! =)

Nu jobba!

KRAM

 


Allmänt | |
Upp