Fredag!

Ännu en arbetsvecka har gått! Denna har bestått av mycket jobb, halsfluss och vanligt vardagsnöje.
Stella var på förskolan Måndag och Tisdag, men fick natten till Onsdag hög feber och på onsdagsmorgonen tog mr`J henne till doktorn som då fastställde att vi fått äran att ha besök av halsfluss. Suck! Men nu får hon pencillin 3 gånger om dagen och vi hoppas att hon snart ska vara pigg och glad igen! Dock har hon fortfarande feber. På nätterna är hon uppe i riktigt höga siffror och jag undrar hur länge efter att man startat med pencillinet som man ska ha febern?

Nåja, i helgen ska det tydligen bli jätte fint väder och jag och Sebbe pratade tidigare i veckan om att vi ska försöka komma ut i skogen och leta svamp! Det vore så mysigt! Vi pratade om att ta med oss varm choklad och smörgåsar. Måste dock låna med mig en svampbok tror jag.. Eller kanske får jag ringa Ulla varje gång vi hittar något..=) Jag har ju egentligen bara koll på kantareller. Vill gärna inte förgifta hela familjen på kuppen..

Nu ska jag återgå till mina post-it lappar! Jisses. Vad gjorde man innan dem? Folk pratar om att allt har datoriserats. Men icke här inte! Jag är kär i mina små lappar! =) Även om dom ibland ger mig en viss stress..

Allmänt | |
Upp