Jul, skottlossning och mustaschkamp!

Tänk vad veckorna går! Snart är det ju redan Oktober! Och det resulterar ju i att det snart är jul också..! Jisses! Måste börja köpa julklappar!

Idag ska Jonas ut och äta middag med några vänner, så då passar jag och barnen på att våldgästa bästa Miss C!
Vi ska sitta på golvet och äta pizza och bara vara!
När jag berättade för barnen att vi skulle åka dit ikväll, ville inte Stella gå till dagis alls. Hon ville hem till "Attis" på en gång! Det ska bli väldigt mysigt!

Annars då? Jo vet ni vad jag har glömt att berätta?! Den 22:a Januari ska vi åka till Thailand i 2 veckor!! Det är Jonas fantastiskt varma och vänliga föräldrar som tar med oss och dessutom ska favorit-familjen i Solna och följa med! Det blir en härlig drös små kusiner som ska spendera hela semestern tillsammans och det ska bli så härligt!
Vi fick klart från Sebbes skola förra veckan om att han får ledigt, så nu väntar vi bara på att min chef ska godkänna min semesteransökan! Dock ska det inte vara några problem, så jag är inte det minsta orolig!

Nej, nu ska jag jobba ihop de sista timmarna och sedan brumma hem till min favorit tös på Hammarbyhöjden!

Föresten! Ni har väl inte sett några bilder från storasysters möhippa? Här får ni lite att skratta åt i alla fall..=)


Vi fick lära oss att dansa Riverdance... Tjusig hållning man har! =)


Vi fick prova på att skjuta konstgjord snö.. Mycket underhållande!


Vi fick leka med eld..=)


Och pistoler! =) (Jag fick "äran" att skjuta min syster och jag hoppas att jag ska få upp klippet till er vid ett annat tillfälle..)

På eftermiddage/kvällen var vi ute i stugan på Ekerö. Det var lite frågesport och en massa bubbel! =)


En liten stund av mustasch-fest fick vi till också! Det roligaste är att Maja blir så otroligt lik pappa så fort hon får lite hår under näsan! Väldigt roligt!

Nej.. Jobba var det...=)

Allmänt | |
Upp