Veckan som gått!

Jag får be om ursäkt för värdelöst bloggande den senaste tiden. Men ibland så springer dagarna bara iväg och snart är det ju helg igen!

Påsken var helt fantastisk! På fredagen fick jag ju finbesök av en massa hattklädda vänner (Nåväl, några i fräsiga peruker också!) och det blev en sen ooch väldigt rolig fest!

Ni kanske såg vilken fin present jag fick av mina fina vänner! Jag och Jonas har fått en helg på hotell i Nyköping i början på Maj. Alla vännerna tar hand om barnen och vi ska bara få rå om varandra! LYX!

På Lördagen fick vi smakig påsklunch hos Jonas föräldrar och på Söndagen hade man börjat piggna till igen efter Fredagen och jag "Firade" min sista dag som 29-åring hemma i soffan med min snygga karl.

På måndagen kom Jonas familj hit och gav mig fina presenter och åt godsaker. När det var dags för svägerskan och hennes familj att åka hem ville så gärna mina ungar också följa med till Solna och sova över. Och världens bästa Malin och Danne sa självklart! Så vi åkte alla hem till dem och åt middag, innan vi vinkade av barnen och begav oss hemåt igen.

Igår fick vi finbesök från GBG! Härligaste Nisse och Tove är i Stockholm över veckan och svängde förbi på en middag i småbarnshemmet. Alltid så härligt att träffas och nu väntar vi med spänning på deras lilla bebis som är beräknad tills i sommar!

Nu är barnen på Fritids och jag sitter placerad i min reception på jobbet och längtar efter mer ledighet.. Man får ju ganska mycket mersmak efter så många lediga dagar.

I helgen skulle vi egentligen åkt till syster och Big C i Malmö, men dessvärre var vi tvungna att ställa in vår efterlängtade resa.. Så himla trist när inte allt blir som man vill. Men vi får se fram emot en resa ner i sommar och då dessutom spana in deras nyinköpta hus! Ska blir spännande!

När resan till Malmö blev inställd fick vi en förfrågan om att passa Simpson i helgen. Och gissa om vi tackade ja! Barnen blev lyriska! Dessvärre fick jag i morse ett sms från Simpsons matte Åsa, att Simpson fick hög feber igår kväll och fått åka ilfart till Veterinären där han fått stanna över natten.. Nu väntar vi på provsvaren och håller alla tummar och tår att han frisknar till! Stackars. stackars "Bisson"..


 

 

Allmänt | |
Upp