Vänliga själar

En arbetaskollega till mig fick en son för 1 månad sedan och när han nu kom tillbaks efter sin ledighet hade han med sig en stor påse till mig. Hans bedårande fru (Som jag inte ens har träffat någon gång!) har hört av Martin att jag är gravid och skickat med alla sina mamma-kläder till mig! Jag får låna dom och slita dom med hälsan under hösten och när våran bebis har kommit tar hon tillbaks det som fortfarande är helt och rent och säljer de på Tradera. Är inte det sådär mega-baouta-super snällt?! Hormonig som man är blir jag ju nästan rörd till tårar. TACK!
 
 
Sedan har ju sonen vuxit som en välvattnad solros den här sommaren (Och bara lekt på sina knän) så numera är alla byxor trasiga och för korta, så det blev en vända på H&M på lunchen. Bra dag!
 
Mörs!
Allmänt | |
Upp