Annecy!

Hej gott folk!

Jag vet att jag inte är så flitig här inne för tillfället.. Jag får be om ursäkt, men huvudet är fullt va annat.
Bland annat att planera en jobbresa som går av stapeln idag! Om en timme hämtas vi av Taxi som tar oss till Arlanda och sedan vidare till den Franska Alpstaden Annecy! Precis som förra året ska vi bo i det mysiga huset med den vackra utsikten och gå på en massa animationsvisningar och annat! Ska bli en fröjd!

Vi kommer tillbaks på Söndag och det kommer att bli en lååång vecka ifrån mina hjärtgryn där hemma..  Men jag tror dom kommer klara sig galant utan mig! Dessutom kommer mamma/mormor hem till oss idag och stannar några nätter. Barnen uppskattar detta välsigt mycket kan jag lova! =)

Nej, nu måste jag åka! Ska försöka uppdatera så mycket jag kan från Frankrike!

Kram Banan!


Allmänt | |
Upp