Stella Maja Bianca

Min lilla, stora, bestämda, söta, envisa, roliga, vackra och knasiga Stella fyller 3 år! Är så in i bomben lycklig att hon valde mig som mamma och hon har mitt hjärta för alltid. Skulle vilja stanna tiden ibland. Jag vill att hon alltid ska vara så här liten. Alltid komma in mitt i natten med håret åt alla håll och krypa upp hos oss. Att hon alltid ska tjata om mera glass. Att hon alltid ska älska Pippi, Emil, Lotta och Karlsson. Att hon alltid ska vilja krypa upp i min famn och kramas. Att hon aldrig ska tycka att jag är pinsam och jobbig. Jag vill alltid vara hennes idol. För hon är min. Älskade älskade lilla trollunge. Grattis på din tredje födelsedag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/972892/images/2012/pic_194874427.jpg" class="image">

Allmänt | |
#1 - - Malin:

Grattis till Stella!! Hoppas att födelsedagen blir riktigt, riktigt rolig!

Vi kommer och firar dig på söndag!

Kramar från oss i Solna

#2 - - Malin:

Hej hopp igen Julia,

Du har en utmaning att hämta hos mig om du vill =)

Upp