Utmanad!

Jag har blivit utmanad av min fina svägerska Malin att berätta 5 saker som ni kanske inte vet om mig. (Och som är smakfullt att berätta på bloggen.. hehe..)

Här kör vi:

1:  Jag har en lista på saker som jag verkligen vill lära mig någon gång i livet och två av dessa är att lära mig spela dragspel och dansa jive. (dock inte samtidigt..=))

2: Jag har spillt ut ett helt glas rödvin över Alexander Skarsgård. Han hade en vit skjorta på sig. Det blev inte direkt någon romans där inte..!


3: Jag kan prata ett "hemligt" språk som kallas dubbelsvenska. Dock har jag inget att prata det med, då jag inte längre umgås så flitigt med de 2 som lärde mig när jag var liten. (Men jag är nästan helt bombsäker på att språket ursprungligen kommer från Maja som bor på Stekelvägen numera. Är det så? Läser du min blogg fortfarande, så du gärna kommentera om det stämmer!)


4: Jag läste Spanska 3 år i högstadiet men jag minns bara två meningar. 1: Förlåt att jag är försenad  2: Jag har en hund som heter Taggen. Kommer inte så långt i Spanien med den kunskapen..

5: Jag är LIVRÄDD för elektricitet. När jag bodde själv gick en propp och jag satt i mörkret i säkert 6 timmar innan Miss C kom hem till mig och löste problemet. Hade under många år svårt att överhuvudtaget byta en glödlampa. Detta löste sig ju ganska så perfekt när min största kärlek i livet råkade vara elektriker. Dubbel hurra skulle man kunna säga! =)

 

Nu utmanar jag ELIN LINNEA CATALINA !!

 

 


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Oj oh oj jag måste klura på den... Alla vet ju allt om mig ;) är ju som en öppen bok... Hahaha

#2 - - Linnea:

Har tyvärr inte så många jag känner som har bloggar, bara med lösen å då går det ju inte å utmana va? Krams

#3 - - Malin:

Hahaha! Vad roligt att läsa!

Kram!

Upp