Sportlov!

Tänk vad orättvist det är ibland. I morse lämnade jag av Sebbe och en rullväska på T-centralen där mormor stod i regnet och väntade. Nu sitter dom på tåget och ska spendera hela veckan tillsammans i Vadstena. Sebbe var väldigt nöjd över detta och förklarade igår att det skulle bli skönt att slippa syrran ett par dagar och dessutom mitt och Mr´J s tjat.. Kan förstå honom..;-) Hoppas att dom får lite roligare väder bara..
 
Helgen som varit gick väldigt fort! Men det var en bra helg! I Fredags var både Mr´J och Sebbe iväg på äventyr, så det var bara jag och Stellert hemma. Vi tittade på Trassel (Såklart..) och låg i soffan med chips. Vi gick väl och la oss samtidigt ungefär, så vid 22 sov jag som en stock.. ;-)
 
På Lördagen var det städdag i föreningen och det var strålande väder, så vi hängde ute hela förmiddagen och sedan åkte jag iväg på eftermiddagen för att få träffa mina fina vänner! Lisinen är hemma på besök och då passade vi på att fira dennes 30-års dag i efterskott! Det var mysigt att bara få se alla och fylla på "kompis-tanken". Vid halv tio-halv elva gav dock kroppen upp och jag åket hemåt.
 
Att ställa om klockan till vintertid, resulterar ju lätt i att man vaknar lite tidgare än vanligt på Söndagen.. SJälv var jag nere på Coop och handlade kl.07:00... Kan rekomendera er att storhandla då. Inte en själ på hela bygget. Och all personal vill mer än gärna hjälpa till! =)
 
Vi hade bjudit hem svägerskan med familj på Halloween-lunch, så jag och barnen spökade ut huset så gott det gick med spindelnät, spindlar och serpentiner. Jag tog lite kort med den "riktiga" kameran, så dom får jag visa er när jag sätter på datorn hemma nästa gång.. Men barnen hade kul och var nöjda över "spektaklet"..

Kvällen avslutade vi i soffan med hämtmat och Lejonkungen.
 
I går fick sonen hänga med mig till jobbet och agera assistent. Han var grym! Vi skulle storhandla på Willys och han tog på sig ansvaret att avlasta mig på stort allvar! Tänk om han skulle visa likadant engagemang när vi handlar i vanliga fall.. :-)
 
 
Idag ska jag fika med Lisinen, Morgan, Dr Fab, Albin och Cat. Ska bli mysigt!
 
Puss och kram!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Men du, sportlov??? Det är väl ändå höstlov.. :-) Sportlov har de ju vecka 9... :-)

Upp