Nånting på gång?

I vanliga fall har min älskade son ingen som helst koll på hur han ser ut på morgonen. Han skulle kunna sätta på sig vantarna på fötterna och tröjan är allt som oftast bakofram utan att han lägger någon som helst anmärkning vid detta. Håret står på ända och att se om tröjan är smutsig från köttfärssåsen dagen innan kan man liksom bara glömma. Men i morse var han helt plötsligt väldigt noga med vad som skulle sättas på. Fick tom 2 minuter innan vi gick hemmifrån släpa fram strykbrädan. Han skulle prompt ha den röd-svarta skjortan på sig och den var ju jätte skrynklig! (Här höll jag på att svimma litegrann.. Jag trodde inte ens han visste vad skrynklig betydde..) Jag strök såklart för glatta livet, medan han stod och fixade till den sista touchen i frisyren.
Jag försökte dra ur honom vad som stod på, men han ville bara säga att det handlade om att han skulle få hjälp av en klasskompis att få en tjej att bli kär i honom... Ååkej. Det är dagar som dessa, jag skulle vilja ligga i buskarna utanför skolgården med en kikare i handen.
Ska bli spännande att höra hur det gick i eftermiddag!
 
 
Och idag fyller min gulliga guddotter Embla 6 år!!
Det måste vi ju såklart hurra extra mycket för! HURRA HURRA HURRA HURRA!!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pillan :

SötSebbe! Vem blir liksom inte kär i honom? Jag håller tummarna :)

Upp