Lite bilder..

Tömde precis kameran på lite bilder. Några fina hittade jag från i Söndags när vi firade mormor Mona. Vi hade en trevlig eftermiddag och jag hoppas att även Mona kände sig nöjd och glad när det var dags att gå till sängs på kvällen.
I dag åkte jag och Majken och hämtade upp T och hennes goa flicka A i Sollentuna, för att sedan hinna med att besöka två riktigt stora och roliga loppisar! Tänk vad härligt och lyxigt det är att gå på loppis mitt i veckan, när alla andra jobbar..=) Vi behövde ju inte direkt trängas.. Vi var på en i Huvudsta och en i Spånga! Hoppas på att komma iväg snart igen och då bocka av några andra ställen som T visste om!
 
Nej, nu blir det sängen!
 
Natti Natti!
 
Kusin Abbe
Min snygga svärmor.
Födelsedagsbarnet!
Faster Fia och Stella
Självklart var Majken på plats också!
Och det tyckte Faster Fia var jätte roligt! :-)
 
 
Allmänt | |
Upp