Tröttma

Så tog den här dagen slut också. Den har varit händelserik och lugn på samma gång. Jag och Jonas var iväg på ett möte på eftermiddagen och under tiden var mamma här med barnen. Vi lämnade Majken hemma också, och det hade gått jätte bra! Nu var vi ju bara iväg i ungefär 1 1/2 timme, men ändå! :-)
Nu när sömnen är såhär upp och ner under nätterna märker jag verkligen hur knasig jag blir av det. Om någon skulle fråga mig vad jag gjorde idag på förmiddagen så skulle jag på riktigt inte kunna svara på det. Jag minns inte! Jag har ingen aning. Men jag ser ju att tvätten är hängd och sängen bäddad, så någon form av "nytta" måste jag ju lyckats uträtta. Nu blir det att-göra-listor för hela slanten framöver. Fortsätter det såhär är jag rädd att jag glömmer hämta barnen eller låsa dörren här hemma.. Sömnbrist och amnings-skalle, ingen bra kombo..

| |
Upp