Just nu

Vad jag sysslar med: packar inför flytten, försöker sluta amma på dagtid (inte allt för nöjd unge med andra ord..), försöka få den arga ungen att ta nappen, går på promenader med Tindra som vi har passat en vecka, packar till Stella som ska husvagnskampa med farmor och farfar i helgen, packar till Sebbe som ska till landet med sin pappa i två veckor, packar till Majken som ska ge mormor sömnbrist i helgen och till sist packar jag till mig och Mr'J som ska på världsroligt bröllop på västkusten! Åh, vad roligt det ska bli!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ger du mat istället för amning? Vad gör man? Jag har haft ont om mjölk dagtid några dagar så fröken har fått mat, men BM sa jag ska ge ersättning istället... Vet inte vad jag ska ge, hon äter ju allt ändå.

Svar: Haha! Min är ju desto kräsnare och vill inte äta något annat än bröstmjölk.. Jag varvar med ersättning, gröt och mild havrevälling. Hon får även smaka lite barnmatsburk när vi äter middag.. Rena djungeln det där! KRAM!
Julia

#2 - - atcats.blogg.se:

Fan, det är jag som är anonym ;) kram på er

Upp