Tillbakablick

Idag har jag tittat på gamla bilder. Och av en slump dök 3 kort upp som gjorde mig extra varm om hjärtat. 

Hon har hängt med den där snyggingen! 
Minns fortfarande väldigt tydligt när telefonen ringde i förlossningsrummet på BB Stockholm för 10 år sedan. Det var Miss C. Och i samma sekund jag hörde hennes röst, kom mina första tårar som mamma. Nu börjar hon ju bli van med att jag "sprutar ut" ungar hit och dit och grinar kors och tvärs. Men hon är kvar! Fint. Hoppas så innerligt att jag i framtiden ska få ringa till ett BB i Skåne och dela hennes lyckliga moderstårar. 

Jag hittade annat också! 


En gosig Sebbe på 1-års dagen i sina nya mysiga kläder från Pilliluttan. Idag kryper Majken runt i dom. En mycket välanvänd present! :-) 

Nu ska middagen serveras!

Trevlig kväll!

Allmänt | |
#1 - - MissC:

Jag ÄLSKAR ER!! ♥♥♥♥ Allihop!

Upp