Tjejhelg

Den här veckan har det inte blivit mycket bloggande.. Vi har ju framförallt firat vår nyfyllda 11-åring! 11 år! Är inte det helt galet? Fast samtidigt har jag aldrig varit vuxen utan honom, så det känns som att han alltid har funnits. I år önskade han sig bara en enda sak. Ett Nintendo 3ds. Och eftersom det är en ganska dyr pryl, så blev det "bara" det. Han blev sååå glad och det är ju väldigt skönt när man inte behöver ränna runt och leta efter presenter som man hoppas ska passa.. 
Jag frågade honom på tisdagen vad han ville ha till middag på sin födelsedag och jag sa att jag kunde laga vad som helst! Svaret jag fick vart:
Mc Donalds och chokladpudding till efterrätt. Så mycket uppskattar han min matlagning.. Men nöjd vart han! :-)
Igår åkte Mr'J till Åre med jobbet och Sebbe spenderar sin helg hos sin pappa, så det är bara vi flickor hemma den här helgen. Det resulterar i att man önskar att man kunde klona sig själv emellanåt. I morgon får Majken hänga med på barngympan och på kvällen kommer Lisinen och hennes pojkar från Irland! DET ser vi fram emot!
Nu ska Stellert till förskolan!
Trevlig Fredag! 



Titta vad Stella lärt sig! Helt själv utan min hjälp! Stolt mor!
 
Allmänt | |
Upp