Fredag i november

Fredag och lugnet hat spridit sig i huset. Majken sover, Stella slocknade också precis framför en film, Sebbe är hos sin pappa och jag och Mr'J är placerade i soffan med tända ljus, filtar och fredagsunderhållningen på TV'n. Perfekt aktivitet en fredagskväll. 
Annat har vi gjort i veckan! Vi startade med att Majken hade feber och därför fick vara hemma från förskolan på måndagen. Vi passade på att frosta av frysen. Det var otroligt spännande tyckte M. 



Och när man arbetat hårt måste man ju tvätta av sig. 


När den minsta i familjen somnat för kvällen, passade vi andra på att syssla med det som just nu är mest populärt i det här huset. Pärlplattor! 


En annan dag hittade vi den här gamla stolliga prylen!
Sjukt kul!

Vi har pratat med morfar och Truls också! 
Kolla in syskonkärleken där uppe! :-)

Jag och Sebbe har haft filmkväll också! Det är ju hur kul som helst att få visa gamla godingar.. Igår blev det.. *trumvirvel*...
Sjukt kul!

Vi har haft lite snö också!
Vips! Så var det borta igen! Men det gav iaf lite hopp inför vintern. Jag vill ha snö på vintern. Inte bara mörker och regn. 

Nu ska jag prata med mitt sällskap! 

Trevlig helg! 

Allmänt | |
#1 - - MissC:

Asså ordet stolligt! Det måste jag börja använda! Haha! Puss

#2 - - MissC:

Asså ordet stolligt! Det måste jag börja använda! Haha! Puss

#3 - - MissC:

Asså ordet stolligt! Det måste jag börja använda! Haha! Puss

#4 - - MissC:

Asså ordet stolligt! Det måste jag börja använda! Haha! Puss

#5 - - MissC:

Haha! Blev så stressad att kommentaren aldrig gick iväg, så jag tryckte 3 extra ggr för säkerhets skull. :D

#6 - - I mitt huvud:

Alltså, Majken, vilken goding! Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Svar: Tack snälla Sanna! Nu är hon pigg och snabb igen! :-)
Julia

Upp