Några tankar vid ugnen..

Imorgon ska jag träffa rektorn på skolan där jag jobbar. Vikariatet är slut, men skolan vill ha kvar mig. Yey! Så roligt att känna dig uppskattad och behövd. Jag trivs verkligen bra på skolan och med arbetskollegorna, så för att fira min nya tjänst (som jag alltså inte idag vet någonting om.. Får ju hålla tummarna att jag inte får lönesänk och dåliga avtal..) så sitter jag nu framför ugnen och väntar på att två kladdkakor ska bli färdiga. Tänkte bjuda de "närmaste" gänget på resursgruppen som tack för fina ord om mig till ledningen. Mycket tack vare dom som jag blir kvar. 


Helgen som var spenderade vi hemma. Hålet i taket är lagat av super-Åke och Mr'J!! Jag och flickorna städade på baksidan. 


Stella var på kalas hos en förskolekompis och under tiden hon kalasade på tårta och fiskade godis i fiskedammen, tog Majken en promenad med Vera. 

Och sen åt vi glass i centrum. 


Jag är för dålig med kameran hörrni! Måste bättra mig.. 
Vi hade i alla fall en jättemysig helg och en bra start på veckan.
Nu är det snart dags för höstlov och storebror i familjen är väldigt nöjd över detta..:-)

Kram! 
Allmänt | |
Upp