Dagen före Spanien

Hej och hå! Dagarna går fort och jag hinner inte riktigt med..:-)
Sjukstugan fortsätter här hemma. 
Förra veckan var Stella sjuk 3 dagar och i morse vaknade hon med feber och hosta. Perfekt tajming när vi åker till Spanien inatt. Fick pussla ihop personaltimmarna på jobbet för idag och nu jobbar jag på att lösa vabbningen imorgon. Jag och Mr'J blir hämtade av taxi 04:15 imorgon och det ska bli härligt med sol, sangria och lugn i ett par dagar. Det förtjänar vi.
Annars gör vi inte jättemånga knop, men jag gillar ekorrhjulet lite grann och vardagen är ändå de dagar som utger störst mängd i livet, så då gäller det att njuta! Är kommer ett axplock av de senaste 2 veckorna.

Vi har firat Mr'J som fyllde 34 förra lördagen! Hipp hipp hurra!

Stella travar vidare.


Flätflickor i andras klänningar. Stella älskar min blommiga volangklänning och Majken älskar Stellas prickiga..


Födelsedagskvällen spenderades i soffan med bubbel och en kortlek. 


Vi har åkt pulka..


Vi har gungat..



Och ätit helgfrukost..

Mamman har även hunnit med en kort sväng på det lokala haket tillsammans med glada arbetskamrater.

Jag åkte hem efter en stund och tog hand om barnkräks, hängde tvätt och tittade på skavlan. Dom andra gick vidare till nattklubben. Inte konstigt att jag kallas mamma Picard..

Nu ska jag åka och hämta Röjar-Raffe som tydligen lägger pussel på förskolan. Älskar den moderna tekniken som gör det möjligt för oss att se lite av vad som händer under dagarna.

Nästa inlägg kommer från förhoppningsvis soliga Nerja!

Adios! 

Allmänt | |
Upp