Dan före dan!

Imorgon smäller det! Bröllop mellan Dr'Fab och L och det ska bli så roligt! Jag ska vara toastmadame och har just nu huvudet fullt av allt mellan himmel och jord. För på måndag är det inventering och på tisdag åker vi till Spanien! Jag har skrivit upp de viktigaste hållpunkterna i hallen. 

Även fast schemat är fullsmockat, så älskar jag när livet lever. 

I måndags var jag och flickorna på Albins 4-års kalas i kaptensvillan! Det var maskerad och jag fick med mig en kanin och en katt! :-)


Innan vi åkte ville Majken måla. Fast resultatet hamnade inte på pappret. 

Supernöjd unge.
Stella hade lite svårt och förstå vad man ska göra på Sveriges nationaldag så hon hittade på en "ny" tradition. Måla nationaldagsägg!

Altanen växer också! Mr'J är en hejare på att bygga långt in på kvällskvisten. Nu finns det även belysning och trapp!


Nej, nu ska det fixas! Vi hörs nästa vecka! 


Allmänt | |
Upp