Juni

Så vart det Juni! Och vilket underbart väder vi haft/har! 
Vi har haft fullt upp av härliga saker! 
Så som en ljuvlig helg på Gotland förra helgen! Det var dags för möhippa för underbara Dr Fab! 




Nu är det bara en vecka kvar tills bröllopet och det ska bli så roligt!

Förutom trippen till Gotland har vi hängt i stallet..

Vi har varit på domarudden och premiärbadat! Eller vi och vi.. Jag badade inte. Men barnen gjorde det! Och tuffa Anna!


Jonas bygger altan och när jag var borta i helgen köpte familjen superfina utemöbler också! Nu ska bara staketet och trappan bli klar och sedan ett bord. Kommer bli strålande! 

Stella övar på sin gitarr och det blir nog bra det där..

Sebbe är bara superhärlig och tonåring. Han har precis blivit ihop med sin första flickvän och det sneglas konstant på mobilen ifall hon hört av sig. Gullig och skitläskigt på samma gång. När blev han så stor liksom? Igår fick jag dessutom åka och hämta honom på en badstrand där han och hans två kompisar tyckte det var roligt att hänga en fredagskväll. Det tyckte inte mamman, så pojkarna fick glatt åka hem. Men till min stora glädje blev Sebbe glad att jag kom och tyckte att det var en bra idé att åka hem. 

Majken härjar runt som vanligt och låter eller syns konstant. Många säger att hon liknar någon. Kan inte förstå vem.. Hehe..

Idag var jag och flickorna nere på länsmansgården. Vi fikade, luktade på blad i ört-trädgården och tittade på en väldigt fin utställning. Jag älskade nästan varenda tavla medans flickorna älskade att det serverades salta pinnar. 




Nu är det dags för sängen! Imorgon väntas jobb!

Natti natti! 
Allmänt | |
Upp