Tisdag

Äntligen en ledig dag. Ni vet när man känner själv att jobbet har fått tagit alldeles för mycket tid. Hela förra veckan var det jobb varje dag plus en tung och intensiv jobbhelg. Det är kul, men mycket just nu. Mycket som far omkring i huvudet och som inte får glömmas bort.
Men som sagt, idag var jag ledig. Körde det klassiska städa-tvätta-plocka-handla-racet innan jag efter lunch la mig ner på soffan och lyssnade på en ljudbok i 2 timmar. Tryckte i mig en kanelbulle, drack lite kaffe och njöt av att inte göra någonting. Det var det jag behövde. Nu är jag pigg och redo för resten av veckan!
På torsdag- utbildning i stan + att 3/4-delar av familjen Borrie kommer! Och mormor kommer hit!
Fredag: Stort chefsbesök på jobbet, 4-delen av Borriefamiljen kommer!
Lördag: Jag, syster och mamma ska på äventyr plus att pappa och Ulla kommer hit! Så i helgen är huset fullt. Härligt tycker jag!

Majken har förresten varit på sitt allra första kompiskalas! Hon sov i flera dagar tillsammans med inbjudningskortet och när dagen äntligen var här, satt hon helt klar klockan 8 på morgonen. Superladdad! Det var bästisen Vera som fyllde 3 år och Det var ett mycket lyckat kalas och nu längtar Majken sååå mycket tills hon själv fyller år.

Vi har varit på höstpromenader i det härliga vädret! Och lekt i lekparker.

Och åkt buss!

En söndag orkade vi inte laga mat, så vi åkte ner till centrum och åt istället. En succé för alla inblandade.

Även min härliga (nåja. Halvhärlig iaf) tonåring fastnade på bild förra veckan! Numera godkänts bara bilder han själv tagit. Alltså selfies. Men nu struntar jag i det och ger er en liten glimt av den långa, lata, kreativa, stiliga, förvirrade och charmiga 13-åringen.

Nej, nu ska jag duscha innan sängen kallar. Trevlig kväll vänner!

Allmänt | |
#1 - - Miss c:

JAG SAKNAR ER!!!!!

#2 - - Miss c:

JAG SAKNAR ER!!!!!

Upp