Mars 2017

Oj då! En månad utan uppdatering. Jag ber om ursäkt för detta men nu är jag här igen! 

Mycket roligt har hänt och jag ska försöka uppdatera er på några av dem. 

Vi har fått en fjortis i familjen! Han är precis så där pubertal och härlig på samma gång. 

På sportlovet åkte vi på kryssning! Det blev såklart succé. Fast nästa gång får Mr'J följa med också.


Majken har även varit på gymnastik!


Och Stella har hittat roliga masker på loppisen. 

Hon älskar ju att pyssla på alla olika vis, och just nu vill hon helst sy. Måste köpa hem mera tyger tror jag. Men vi har väldigt många vackra kuddar i miniformat här hemma nu. 

Vi har badat också! Både hemma i badkaret och på Norrtälje badhus. Dock fotade jag inget inne i badhuset av självklara skäl, men det var roliga timmar tillsammans med familjen J.

Igår var det också äntligen dags för min och P's efterlängtade helkväll. Bubbel, middag och show! Det var en riktigt härlig kväll och huvudet var lite tungt imorse..

Men eftersom solen lyste så härligt, var det ändå ganska enkelt att gå upp. Äta god frukost och sedan dra på sig kläderna och gå ut. Plock och fix på tomten och plantering av en massa frön. Och såklart åkte cyklarna fram också! Nu måste bara gruset väck! 


Förra helgen åkte vi till Falköping! Och när man åker till Falköping så spelar man spel. Stora mängder spel. Och sen besöker man falköpings osteria också. Och leker i lekparker. SysterYster och kusinerna var också där, så det var en rolig, efterlängtad och intensiv liten resa. :-) 

Nu ska jag kasta mig i säng. Imorgon ska det snöa, men efter det blir det vår! Det är jag säker på! 


Allmänt | |
Upp