God jul!

Så var det Juni! Hej vad tiden går!

I helgen var jag på möhippa för underbara Marie! Vi hade ett fabulöst dygn med kidnappning i skogen, bubbel i solen, konstsim, långlunch, mästarnas mästare, mexikans middag, musikquiz, övernattning på härliga Ekerö, frukost ute i solen och sedan bad i varmt vatten. Vi hade verkligen tur med vädret! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var alltså Jul-tema på hippan..:-) 

I fredags åkte jag och Stella ut till stugan för att förbereda. (Och julpynta!) Vi satt i solen och spelade spel också. Så lyxigt att det bara var vi två en stund. Ingen lillasyster som kräver uppmärksamhet..:-)
Miss C, skånepågen, Lina och bästa Bianca kom också ut! SOM jag älskar den där gulliga tjejen. Så himla snäll och vrålgullig. Jag längtar efter henne så himla mycket. Hela tiden! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Annars har vi även hunnit med flera strandbesök tillsammans med våra vapendragare, Familjen J. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har fixat pass till Prinsen och Majken också! Även här ser man att tiden går fort..
(null)

(null)

När det var dags att hämta ut de färdiga passen, passade jag och Majken på att ta en lyxig fika i Täby. Dagen till ära var det dock prinsessan Elsa som jag hade i sällskap.
(null)

Just nu spelas det väldigt mycket spel här hemma och igår hade vi mormor på besök och självklart blev det en omgång då också!
(null)

Nu fortsätter några veckor jobb innan det väntas semester. Men först ska vi avverka skolavslutning, midsommar och annat skoj! 
Vi hörs! 
(null)

 
Allmänt | |
#1 - - Miss C:

Och hon längtar efter dig! ❤️

Upp