Tadaa!👋🏻

Vi Nordanbladsqvist’are mår prima! Full fart framåt! 

Vi går på Halloweenfest i stallet

(null)

Besöker simhallen med alla dess fina badankor..

(null)

Jobbar! (Ibland i mörker då vi haft lite otur med elen på jobbet..)

(null)

Rider på Frodo

(null)

Renoverar Stellas rum

(null)

(null)

(null)

Spelar spel

(null)

Hänger lite till i stallet..

(null)

Lär sig bygga en lekstuga på gymnasiet

(null)

Promenerar i skogen

(null)

(null)

(null)

Friidrottar med bästisen Vera

(null)

Rider lite mer..

(null)

Besöker kolmården!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Går på Dollystyle-konsert

(null)

(null)

Skaffar flickvän Tindra som är Majkens nya bästis..

(null)

Mockar i stallet

(null)

Dansar i regnet

(null)

Och spenderar ännu fler timmar i stallet på alla olika sorters ponnys med olika härliga personligheter..

(null)

(null)

(null)

(null)


..och massor med andra roliga saker! 
Hösten är kanske årets mest älskade ekorrhjulsperiod. Gillar rurtinerna och lugnet. Fast det här mörkret på eftermiddagarna skulle jag kunna vara utan..
Nu laddar vi upp inför halloween-helg på landen i helgen! En kär tradition med familjen J! Och dessutom har jag en stor hemuppgift i min utbildning som jag behöver sätta igång med! Tanken är att jag ska få mitt eget varuhus så småningom och då måste jag vara förberedd. Vi ska bland annat redovisa vilken sorts chef vi vill vara. Kändes solklart när jag fann den här. Det blir nog en bra redovisning!:-) 
(null)

Ta hand om er i mörkret!

//Julia
 





Allmänt | |
Upp